סמן V וריטס והמשלוח בדרך

13 בקשות מ-ChatGPT שיעשו למנכ״לים חיים קלים

13 בקשות מ-ChatGPT שיעשו למנכ״לים חיים קלים

אם אתם מנכ״לים, אתם כנראה מוצאים את עצמכם מתמודדים עם משימות אינסופיות שדורשות מחשבה, ניתוח וכתיבה. כאן בדיוק נכנס לתמונה ChatGPT ,Claude ,Gemini או כל כלי Generative AI, שמאפשר לכם לחסוך שעות עבודה יקרות מדי שבוע
26.08.24 / 12:06
13 בקשות מ-ChatGPT שיעשו למנכ״לים חיים קלים
26.08.24
13 בקשות מ-ChatGPT שיעשו למנכ״לים חיים קלים

במציאות העמוסה של ניהול חברה, הזמן הוא המשאב היקר ביותר. אם אתם מנכ״לים, אתם כנראה מוצאים את עצמכם מתמודדים עם משימות אינסופיות שדורשות מחשבה, ניתוח וכתיבה. כאן בדיוק נכנס לתמונה ChatGPT ,Claude ,Gemini או כל כלי Generative AI, שמאפשר לכם לחסוך שעות עבודה יקרות מדי שבוע.

 

במאמר זה אנסה לשתף אתכם ב-13 מהבקשות הטובות ביותר, שאני שולחת בעיקר ל-ChatGPT ושעוזרות לי לפנות הרבה זמן לדברים חשובים בניהול:

 

סיכום פגישות - בקשו מ ChatGPT ליצור סיכום קצר וממוקד משימות לפגישות כדי שתוכלו לשלוח את הסיכום לכל המשתתפים במהירות.

 

יצירת מצגות - כתיבת תכנים והכנת מצגות יכולה לקחת שעות. תנו ל ChatGPT לעזור לכם לייצר את התוכן למצגת הבאה שלכם על סמך נקודות מפתח שאתם מספקים לו.

 

ניסוח מיילים - צריכים לשלוח מיילים חשובים? תנו ל ChatGPT לנסח אותם עבורכם בהתאם לטון שאתם רוצים להעביר.

 

מחקר שוק מהיר - בקשו מChatGPT  סיכום של מגמות שוק עכשוויות, מתחרים, או תחומים אחרים שדורשים סקירה מהירה.

 

תכנון אסטרטגי - מנסים לבנות תוכנית עסקית או אסטרטגית ChatGPT? יכול לעזור לכם להגדיר יעדים, לנתח סיכונים, ולנסח תוכנית פעולה ברורה.

 

ניתוח דוחות - בקשו מ ChatGPT לעזור בפירוק דוחות פיננסיים, דוחות מכירות, או נתונים אחרים לחלקים שקל יותר להבין ולהסביר לצוות.

 

כתיבת תכנים שיווקיים - בין אם זה פוסטים ברשתות חברתיות, דפי נחיתה, או הודעות לעיתונות,   ChatGPT יכול לנסח עבורכם תכנים שיווקיים שמושכים את העין.

 

הכנת שאלות לראיונות עבודה - כשאתם מגייסים עובדים חדשים, ChatGPT יכול לעזור לכם לנסח שאלות חכמות וממוקדות לראיונות.

יצירת תוכניות עבודה - צריכים לנסח תוכנית עבודה מסודרת? ChatGPT יכול לסייע בבניית מתאר לתוכנית, להגדיר יעדים ולוח זמנים.

 

הכנת דו״חות מצב - צריכים לעדכן את המשקיעים או הדירקטוריון? בקשו מ ChatGPT לעזור בכתיבת דו״חות מצב ברורים ומקצועיים.

 

חיפוש רעיונות חדשים -  בין אם מדובר על מוצר חדש, שירות חדש או אפילו תהליך פנימי לשיפור היעילות - ChatGPT יכול לסייע ביצירת רעיונות חדשים ומקוריים.

 

יצירת פרופילים מקצועיים - בין אם מדובר בביוגרפיה מקצועית או בפרופיל לינקדאין, ChatGPT יכול לעזור לכם לנסח את המידע בצורה שתציג אתכם באור הטוב ביותר.

 

הכנת טקסטים להסכמים וחוזים - צריכים לנסח טיוטות להסכמים או חוזים, ChatGPT יכול לעזור ביצירת מסמכים משפטיים בסיסיים על סמך קווים מנחים שתספקו.

 

לסיכום, ChatGPT הוא כלי חזק וגמיש שיכול להקל על חיי המנכ״לים בצורה משמעותית. כשמדובר בחסכון זמן ואנרגיה, הבקשות הנכונות ממנו יכולות להיות ההבדל בין ניהול לחוץ לניהול חכם ומדויק. תנו לו צ׳אנס - אתם עשויים להיות מופתעים מהתוצאות.