אל על דיווחה אתמול לבורסה כי משכה את הצעתה לרכישת השליטה בישראכרט. בשל סד זמנים קצר שהוגדר על ידי ישראכרט ולנוכח אי קבלת בקשת אל על להארכה, לא יכולה הייתה אל על להשלים את הבדיקות הנדרשות לצורך השקעה בחברה. בנסיבות אלו, ומתוך מחויבות לבחינה יסודית ואחראית של ההשקעה, החליטה אל על למשוך את הצעתה.
החברה תמשיך לבחון הזדמנויות עסקיות התואמות את תכניתה האסטרטגית להרחבת סל המוצרים והשירותים ללקוחותיה, בין היתר בתחום האשראי והפיננסים.
חמישה כוכבי שירות
חברת אל על דורגה זו השנה הרביעית ברציפות בדירוג המירבי של חמישה כוכבי שירות בסקר חברות התעופה היוקרתי של APEX (דירוג השירות בטיסה). מדובר בהישג יוצא דופן לאל על, שבמהלך השנה החולפת חוותה מורכבות ואתגרים תפעוליים נוכח המלחמה, והתמודדה עם כמות נוסעים חסרת תקדים, ולצד זאת הקפידה על סטנדרט השירות הגבוה שיצרה.
דירוג APEX מודד את 600 חברות התעופה המובילות בעולם, ומתבסס על משובים של הלקוחות עצמם שטסו ביותר ממיליון טיסות, שהופעלו על ידי 600 חברות תעופה שונות מכל העולם שנבחנו. השנה העלו APEX את קריטריוני הדירוג, ובחרו 40 חברות שמייצגות פחות מ-7% מהחברות בעולם, שזכו בחמשת כוכבי השירות.
סמנכ״ל שירות ולקוחות באל על, אורן כהן בוטנסקי: ״אני מאמין שהבסיס של חווית אירוח ושירות טובה מתחיל בקשב מתמיד ללקוחות, רצון להשתפר והשקעת משאבים ואנרגיה. קבלת פרס חמשת כוכבי השירות של APEX, בייחוד השנה, מוכיחה שעם ההתגייסות המדהימה של אנשינו - אין אתגר שלא נעמוד בו״.