סמן V וריטס והמשלוח בדרך

חדשות וריטס- החותים תוקפים- מפגש לקוחות הרפורמה יוצאת לדרך.

חדשות וריטס- החותים תוקפים- מפגש לקוחות הרפורמה יוצאת לדרך.

התעוררנו הבוקר למציאות חדשה והעולם שותק, החותים מהבוקר מתקיפים את תל אביב, קשה להבין את אוזלת היד של כל העולם בשנה האחרונה והאיפוק בעצי...
19.07.24 / 13:04
חדשות וריטס- החותים תוקפים- מפגש לקוחות הרפורמה יוצאת לדרך.
19.07.24
חדשות וריטס- החותים תוקפים- מפגש לקוחות הרפורמה יוצאת לדרך.

התעוררנו הבוקר למציאות חדשה והעולם שותק, החותים מהבוקר מתקיפים את תל אביב, קשה להבין את אוזלת היד של כל העולם בשנה האחרונה והאיפוק בעצירת נתיב אספקה עולמי הגורמים נזקים עצומים , עליות וזמני אספקה, הצעדים שננקטו נגדם לא הרשימו, במציאות מהבוקר העולם יבין שיש לדבר עם החוטים "רק" באותה שפה שהם מדברים.

כתוצאה משינוי נתיבי הפלגה נוצר לחץ הזמנות על חברות הספנות, עליות מחיר, חוסר במכולות, ביטול הסכמים לדמי השהייה וחיוב מעל 7 ימים בלבד, שביתות בנמלים כגון גרמניה וצרפת הגורמות עומסים ועיכובים, אנו מציעים ללקוחות החברה להקדים הזמנות.

ביטול ביטוח סיכוני מלחמה - בשל התמשכות המצב הביטחוני בים האדום וסביבתו, בהתאם לתנאי הפוליסה, חברות הביטוח הודיעו על ביטול סיכוני המלחמה והשביתות אשר תיכנס לתוקף מתאריך 22.7.2024 לכל המטענים העוברים דרך הים האדום ותעלת סואץ, במצב היום מרבית חברות הספנות מבצעות עיקוף דרך כף התקווה הטובה.       

הרפורמה יוצאת לדרך " לא עוצרים בנמל " משרדנו עורך כנס לקוחות בנושא

כיו"ר ארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה בישראל נכחתי במספר רב של וועדות של משרד הכלכלה שהתחילו לפני כ-10 שנים בתהליך ארוך לשינויים שבעיקרם לבטל את החסם שרובו בירוקרטי של מכון התקנים , לא ייתכן שמוצר שעבר וקיבל אישור תקן באירופה אינו מתקבל בארץ, עם אישור הרפורמה כולנו זוכים לתקנים בינלאומיים שיהיו מקובלים ברובם בהצהרת היבואן ויחסכו בדיקות ואישורי מעבדה.

משרדנו עורך כנס בנושא הרפורמה בצירוף אנשי מקצוע המתמחים בנושא, לקוחות המעוניינים להשתתף מתבקשים לפנות לאורית וינטר בכתובת oritv@veritas.co.il

אני מאחל בשמי ובשם ההנהלה וצוות העובדים שבת שלום, שבת שקטה ונעימה, בשורות טובות וכפי שאמר הבוקר נשיא ארה"ב המיועד טראמפ : "אנו רוצים את החטופים שלנו בחזרה עכשיו"         

משה יחזקאל Cplm / יו"ר הקבוצה

moshey@veritas.co.il

 

לחצו: לכל חדשות וריטס