הטיסות הבינלאומיות נעלמו כמעט בן לילה בגלל COVID-19. כתוצאה מכך, חברות תעופה רבות ברחבי העולם עיכבו או ביטלו הזמנות מטוסים רחבי גוף שהיו ברשותן.
מנתוני אתר Aviation Week עולה במהלך שנת 2020 נמסרו בסך הכל 814 מטוסים רחבי גוף, וזאת לעומת 1,492 מטוסים כאלה בשנת 2019 - ירידה של 45%.
קיימת הסכמה בקרב מומחים בתחום כי לפלח המטוסים בעלי גוף רחב (Widebody) ייקח שנים רבות לחזור למקום בו היה. עוד לפני שמגיפת הקורונה הגיעה, שוק מטוסי רחבי הגוף היה איטי, בין היתר בגלל הזמנת יתר במהלך הפריחה בתחילת 2010. חברות התעופה גם החלו להבין שחלק מהדגמים המוצעים פשוט גדולים מדי, כמו 777X ו- A350-1000, שלא לדבר על 747-8 ו- A380.
ככל שהתעשייה תעבור מהמשבר, חברות התעופה יכלו לבחור להשתמש במטוסים צרי-גוף וארוכי טווח ובכך לדכא אף יותר את הביקוש למטוסים רחבי-גוף. תהיה להם גם גישה למאגר גדול של מטוסים משומשים זולים שהם עשויים להעדיף על פני ביצוע הזמנות חדשות.