סמן V וריטס והמשלוח בדרך

לופטהנזה תחדש את פעילות מטוסי המטען

לופטהנזה תחדש את פעילות מטוסי המטען

לאחר שקבוצת לופטהנזה הודיעה על חידוש הטיסות לישראל החל מה-5 בספטמבר גם לופטהנזה קרגו מחדשת את טיסות המטען עם מטוסי איירבוס 321 בלו״ז הקבוע והקודם ותחזיר בהדרגה את פעילות מטוס המטען בואינג 777. החידוש הבולט עם חזרת הטיסות: מעבר לטיסות יום
05.09.24 / 08:45
לופטהנזה תחדש את פעילות מטוסי המטען
05.09.24
לופטהנזה תחדש את פעילות מטוסי המטען

לאחר שקבוצת לופטהנזה הודיעה על חידוש הטיסות לישראל החל מה-5 בספטמבר (יום חמישי הקרוב), לופטהנזה קרגו עדכנה כי היא מחדשת את פעילות טיסות המטען של החברה החל מאותו התאריך גם כן. החברה חוזרת להפעיל את מטוסי איירבוס A321 בימים שלישי, חמישי ושבת - כפי שהיה לפני השהיית הטיסות. יחד עם זאת החברה הודיעה כי היא תפעיל את טיסותיה רק במהלך היום ולא תפעיל טיסות בשעות הלילה. 

 

כמו כן, לופטהנזה קרגו מעדכנת כי החברה תחזור להפעיל את מטוסי המטען מסוג בואינג 777 באופן בלעדי מפרנקפורט לתל אביב, אם כי פעולה זו תתבצע באופן מדורג כאשר טיסת בואינג 777 תתקיים בתאריך 11 בספטמבר וב-18 בספטמבר (ימי רביעי בשבוע). 

 

מהחברה נמסר כי לאחר תאריכים אלו ייקבע לוח זמנים עדכני וקבוע עבור פעילות מטוס המטען מסוג בואינג 777. 

 

כאמור, קבוצת התעופה הגדולה באירופה, לופטהנזה, הודיעה אתמול על חזרת פעילות כלל חברות התעופה של הקבוצה בקווים לישראל. על פי ההודעה חברות הבת לופטהנזה, סוויס, בריסל איירליינס, אוסטריאן איירליינס ויורו-ווינגס ישובו לפעול בקווים לישראל החל מיום חמישי הקרוב.