סמן V וריטס והמשלוח בדרך

משלוח התקבל ניזוק, מחברת הביטוח מתקבל כיסוי חלקי בלבד ! מה עושים?

משלוח התקבל ניזוק, מחברת הביטוח מתקבל כיסוי חלקי בלבד ! מה עושים?

משה יחזקאל יו"ר קבוצת וריטס / אשכולות ישראל סוכנות לביטוח, בעל הסמכה סוכן ביטוח ים/אוויר מציין שאין לקבל הערכת שמאות כעובדה מוגמרת מצד חברת הביטוח.
15.01.20 / 08:40
משלוח התקבל ניזוק, מחברת הביטוח מתקבל כיסוי חלקי בלבד ! מה עושים?
15.01.20
משלוח התקבל ניזוק, מחברת הביטוח מתקבל כיסוי חלקי בלבד ! מה עושים?

משה יחזקאל יו"ר קבוצת וריטס / אשכולות ישראל סוכנות לביטוח, בעל הסמכה סוכן ביטוח ים/אוויר  מציין שאין לקבל הערכת שמאות כעובדה מוגמרת מצד חברת הביטוח.

בעזרת אנשי מקצוע מבצע במקביל הערכת דוח שמאות נוספת היכולה לסתור את דוח שמאות מטעם חברת הביטוח.

במקרה בו חברת הביטוח אינה מוכנה לקבל את חוות דעת השמאות הנגדית, מופעלת המחלקה המשפטית של קבוצת וריטס שדואגת ומפעילה לחץ על חברת הביטוח לקבל את דוח השמאות הנגדי.

לתשומת לב לקוחות החברה, הצעות לצמצם נזקים,

במידה וקיבלתם משלוח עם נזק אל תמתינו  :

  1. הערכת דוח שמאות נוסף, התקבל משלוח עם נזק , צור קשר מיד עם חברת וריטס למשלוח שמאי
  2. במידה ויש מחלוקת לגבי ערך הפיצוי יישלח מטעמנו שמאי לא דרך חברת הביטוח להערכת נזק נוספת .

2)"פוליסה המכסה כל נזק"

  1. איכות אריזת המטען , רוב טענות שבה משתמשות חברת הביטוח לדחות תביעות פיצויים היא איכות האריזה של המטען, עבודתנו היא לוודא אם אכן הערכתו של שמאי חברת הביטוח לגבי אריזת המטען אכן מדויקת.
  2. היכן נגרם הנזק למטען ? חברת הביטוח שלך תטען שהשמאי שלהם בדק ומצא שהמטען ניזוק עוד לפני שהעמיסו אותו לאנייה, איך יודעים? שמאי חיצוני יבצע בדיקה נוספת.
  3. מכולה פגומה, במקרים רבים מכולה פגומה היא הגורם לנזק של המטען, חיוני לבדוק את המכולה ע"י שמאי לפני שהיא מוחזרת ע"י המוביל לנמל .

הימנעות מהחמרה, כאשר מדובר במוצרים המתכלים כגון פירות וירקות, יש לפעול מידית כך שסיבת הנזק למטען תוכל להימצא לפני שיוחמר מצבו של המטען לנזק בלתי הפיך, אנו יכולים לבצע בדיקה בטווח המידי.