נמל אשדוד משיק לראשונה את אפליקציית GoPort, אפליקציה ייעודית ללקוחות הנמל. פיתוח והשקת האפליקציה נועדו לבסס את הקשר והשקיפות עם סוכני אוניות, עמילי מכס ונהגים, ולשפר את השירות במטרה לייעל תהליכי עבודה ולקצר את השהות של הנהג בנמל בכלל ובתחנות השער בפרט.
האפליקציה תאפשר לקבל את המידע הרלוונטי לכל אחד מקהלי היעד. קיצור וייעול קבלת מידע אישי וכללי, עמידה בסטנדרטים של נגישות ושפות וייעול תהליך החיפוש (הן חיפוש המידע והן חיפוש המטען בשטח). לדוגמא: לנהגים - עומסי תנועה מחוץ ובתוך הנמל, הובלות מאושרות ומסלולי נסיעה מיטביים. לעמילי מכס וסוכני אניה – סטטוס אוניות ומיקומים מדויקים בשטחי האחסנה של הנמל ועוד.
בנוסף, תאפשר האפליקציה ריכוז והצגת מידע ותוכן באופן יעיל, זמין וידידותי למשתמש, חוויית משתמש אינטראקטיבית, ידידותית וממושכת, תחזוקת התוכן והמידע באופן נוח, שוטף ועצמאי, חסכון בפניות לגורמים במשרדי הנמל - המשתמש ״משרת״ את עצמו, והנמל מאפשר זאת.
שיקו ז׳אנה, מנכ״ל נמל אשדוד מסר: ״חברת נמל אשדוד ממשיכה לגייס את הפיתוחים המתקדמים ביותר למען שקיפות ושיפור השירות לשותפיה ולקוחותיה. אנו גאים להשיק את אפליקציית GoPort למען לקוחות הנמל המגוונים, המאפשרת שקיפות, ייעול ושיפור תהליכי שירות. אנו נמשיך לפעול ולקדם יישומים נוספים למען כלל לקוחותינו במטרה להמשיך להיות בחוד חנית נותני השירות בעולם הנמלים הגלובאלי״.