סמן V וריטס והמשלוח בדרך

צים חנכה את מטה החברה החדש בארה״ב

צים חנכה את מטה החברה החדש בארה״ב

צים חגגה את הפתיחה החגיגית של המטה החדש שלה בארה״ב בעיר ווירג׳יניה ביץ׳ במדינת וירג׳יניה. האירוע, שנחגג עם עובדים, עמיתים, לקוחות ואורחים מרחבי הארץ, מהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה
01.08.24 / 08:28
צים חנכה את מטה החברה החדש בארה״ב
01.08.24
צים חנכה את מטה החברה החדש בארה״ב

חברת צים חגגה את הפתיחה החגיגית של המטה החדש שלה בארה״ב בעיר ווירג׳יניה ביץ׳ במדינת וירג׳יניה. האירוע, שנחגג עם עובדים, עמיתים, לקוחות ואורחים מרחבי הארץ, מהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה. הפתיחה החגיגית של המטה החדש בארה״ב בווירג׳יניה ביץ׳ התקיימה בנוכחות המושל גלן יאנגקין וראש העיר בובי דייר. 

 

מחברת צים נמסר כי ״הקמפוס החדש שלנו ממוקם ב-ZIM Way בווירגwיניה ביץ׳. הקמפוס החדש הוא יותר מסתם חלל עבודה; זהו מרכז שבו #ZIMmers שלנו יכולים לשגשג ולהצטיין, בעבודה במתקן חדיש בלב מרכז העיר וירג'יניה ביץ׳״. 

 

״אנו נרגשים לפתוח את המטה החדש שלנו בארה״ב בווירג׳יניה ביץ׳. אבן דרך זו היא עדות למחויבות שלנו לצמיחה וחדשנות״, אמר אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים, שהיה אף הוא באירוע. ״אני מביע את תודתי העמוקה למושל גלן יאנגקין על יצירת אווירה ידידותית לעסקים בווירג׳יניה ולראש העיר בובי דייר על תמיכתו ומסירותו המכרעת״.

 

נסים יוחאי, נשיא צים ארה״ב, הוסיף: ״קמפוס חדש זה מהווה אבן דרך משמעותית עבור צים ארה״ב. הוא יאפשר לנו להמשיך לטפח צמיחה בסביבה חדשנית. אנו אסירי תודה לכל מי שתרם לאפשר זאת״.