סמן V וריטס והמשלוח בדרך

צים משיקה שירות פרימיום חדש בין סין ללוס אנג׳לס

צים משיקה שירות פרימיום חדש בין סין ללוס אנג׳לס

צים משיקה את שירות ZX2 - שירות אקספרס אשר מציע טרנזיט טיים של 13 ימים מנינגבו ללוס אנג׳לס. ZX2 מצטרף לשירות ZEX המצליח של ZIM מדרום סין וויאטנם. השירות יציע בנוסף שירותי פרימיום למכולות בנמל לוס אנג׳לס לטובת שחרור מהיר של המטען והוצאתו מהנמל
27.06.24 / 16:14
צים משיקה שירות פרימיום חדש בין סין ללוס אנג׳לס
27.06.24
צים משיקה שירות פרימיום חדש בין סין ללוס אנג׳לס

חברת צים הודיעה היום על השקת שירות פרימיום חדש, ZIM Central China Xpress (ZX2), המחבר את מרכז סין לחוף המערבי של ארה״ב. שירות ZX2 יתחיל לפעול ב-3 ביולי 2024, ויציע את זמן המעבר המהיר ביותר בתעשייה - 13 ימים מנינגבו ללוס אנג׳לס. 

 

מחברת צים נמסר כי שירות פרימיום זה מציע חוויית לקוח ללא תחרות, כולל: דגשים ייעודיים בנמלי המוצא והיעד להגעה ויציאה חלקים. כל מכולות היבוא המהיר משוחררות לשלדות ייעודיות של צים לאספקה ​​מהירה. חיבורי רכבת יעילים להפצה מהירה בפנים הארץ בתוך ארה״ב. תהליך יבוא יעיל ללא צורך בתיאום לאיסוף מזורז של מטען. נתיב ייעודי לאיסוף יבוא, מבטל תורים.

 

בנוסף, שירות הפרימיום המבוסס של צים ZEX יתקשר כעת ל-Cai Mep, Vietnam, החל מה-16 ביולי  2024. סבב הפקידה החדש של שירות ZEX יהיה:

Cai Mep – Yantian – לוס אנג׳לס – Cai Mep

 

חני קלינסקי, סמנכ״ל צים ביחידה העסקית הפסיפית של צים, אמרה: ״ההשקה של ZX2 מדגימה את ההתמקדות המתמשכת של צים בעמידה בציפיות הלקוחות ועל ידי מתן שירותי פרימיום זריזים ואיכותיים העונים לדרישות המתפתחות של השוק. אנו מחויבים לספק את הטוב ביותר - פתרונות משלוח הטובים ביותר עם תכונות פרימיום ייחודיות״.