סמן V וריטס והמשלוח בדרך

קבוצת לופטהנזה מאריכה את השהיית הטיסות לישראל

קבוצת לופטהנזה מאריכה את השהיית הטיסות לישראל

קבוצת לופטהנזה, הכוללת את החברות לופטהנזה, אוסטריאן, בריסל איירליינס וסוויס הודיעה על השהיית הטיסות לתל אביב, וזאת במקביל להשהיית הטיסות לטהרן, ביירות ועמאן עד 21 באוגוסט. נתב״ג פועל כרגיל וצפויים לעבור בו כ-58 אלף נוסעים
14.08.24 / 08:56
קבוצת לופטהנזה מאריכה את השהיית הטיסות לישראל
14.08.24
קבוצת לופטהנזה מאריכה את השהיית הטיסות לישראל

על רקע המתיחות הביטחונית והחשש מפני מתקפה איראנית שתוביל להסלמה אזורית משמעותית נמשך גל ביטולי הטיסות לישראל ולמזרח התיכון -  חברות תעופה בין לאומיות מודיעות על ביטול טיסותיהן לישראל בתקופה הקרובה. 

 

אתמול (ב׳) הודיעה קבוצת לופטהנזה, הכוללת את החברות לופטהנזה, אוסטריאן, בריסל איירליינס וסוויס - על השהיית הטיסות לתל אביב, וזאת לצד טהרן (אירן), ביירות (לבנון) ועמאן (ירדן) עד 21 באוגוסט. החברה הודיעה בנוסף כי טיסותיה לא יעברו בשטח האווירי של איראן ועיראק עד לאותו תאריך. הקבוצה הציעה לנוסעים לבטל את הכרטיסים ללא עלות או להזמין מחדש.

 

גם חברת התעופה היוונית אג׳יאן איירליינס, המפעילה עשרות טיסות שבועיות לנתב״ג מיעדים שונים ביוון וקפריסין, הודיעה על ביטול כל טיסותיה לישראל בשבוע הקרוב. גם חברת הלואו-קוסט ריינאייר הודיעה לאחרונה על ביטול כל טיסותיה לנתב״ג עד 26 באוגוסט.

 

גם חברת התעופה האיטלקית ITA הודיעה הבוקר כי היא מאריכה את תקופת השהיית הטיסות לתל אביב וממנה. החברה שעד עתה הכריזה על 15 באוגוסט כמועד האחרון להשעיית הטיסות, מאריכה את ההשעיה פעם נוספת עד לתאריך 19 באוגוסט. גם טיסת הבוקר שנקבעה ליום 20.8, יום ג׳ הבא - מבוטלת.

 

דוברות רש״ת מצדה הודיעה הבוקר כי נתב״ג פועל כרגיל. היום, יום שלישי, 13 באוגוסט, יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-57,700 נוסעים ב-344 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל יצאו היום כ-29,800 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל 27,900 נוסעים.