תעריפי ההובלה בין אסיה והחוף המערבי עומדים כעת על 1,000 דולר ל-FEU והם הנמוכים ביותר מאז שהחברה השיקה את מדד FBX בשנת 2016. תעריפי ההובלה בין אסיה וצפון אירופה דומים מאוד לתעריפים בשנת 2019 – ממש לפני מגיפת הקורונה.
על פי הנתונים פרייטוס, יבואנים בעלי פרופיל גבוה כמו חברת Nike ואדידס עדיין נאבקים בעודפי מלאי, וממשיכים להפחית את נפחי ההזמנות החדשים, מה שעשוי לדחוף את ההתאוששות המיוחלת בתעריפי ההובלה הימית לעונת השיא.
התעריפים הטרנס-אטלנטיים עדיין כפולים מרמות התעריפים של שנת 2019, אם כי הם ירדו בהתמדה מאז ספטמבר והם נמוכים ב-50% מאשר לפני שנה, מכיוון שהביקוש ירד וחברות הספנות הוסיפו קיבולת.
שביתות עבודה בגרמניה שיבשו באופן משמעותי את הפעילות בתחילת השבוע, בעוד שקבוצות משלחים בארה״ב קוראות לבית הלבן להתערב במשא ומתן בין עובדי הנמלים להנהלה בחוף המערבי.